Här hittar ni information om hur ni kontaktar vår kundtjänst och support.
Ni kan även läsa om våra abonnemangsvillkor och integritetspolicyn.
Telefonnummer:
0770 – 177071 alt. 044 – 129513
Telefontider personlig service:
Vardagar 08.00 – 17.00
Lunchstängt: 12.00 – 13.00
Telefontider felanmälan:
Dygnet runt
Bredband i Kristianstad AB
Industrigatan 86
291 36 KRISTIANSTAD
Öppettider vardagar 8-17
Lunchstängt 12-13
Innan felanmälan görs ber vi er utföra självtest enligt punkterna i följande länk: Självtest
Felanmälan kan göras dygnet runt på 0770-17 70 71 alt. 044-129513.
Vid felanmälan utanför våra kontorstider blir ni kontaktad närmsta vardag efter felanmälan.
Det går även bra att maila din felanmälan till support@bik.nu
Önskar du status kring vår driftinformation, klicka här.
Pappersfaktura – 45 kr
Faktura via epost – 0 kr
meddela oss på faktura@bik.nu
E-faktura via internetbanken – 0 kr
anmäls direkt hos internetbanken
Autogiro – 0 kr
anmäls via internetbanken eller via blankett
Gå till blanketter för diverse dokument.
Uppsägning görs via snigelpost eller epost till info@bik.nu
Flyttanmälan sker via telefon eller epost till info@bik.nu
Den 25 maj 2018 fick vi en ny dataskyddslag i Sverige. Lagen heter GDPR och ökar din kontroll över dina personuppgifter och stärker din integritet.
Det är viktigt för oss att du känner dig trygg med hur vi hanterar dina personuppgifter. Därför är vi öppna med hur vi samlar in, registrerar och lagrar dina uppgifter.
Du kan läsa BIKs policy nedan.